piątek, 16 sierpnia 2013

Arjen Robben



Witajcie! Dzisiaj prezentuję autograf jednego z najbardziej walecznych piłkarzy świata. Arjen Robben to pomocnik reprezentacji Holandii i Bayernu Monachium. Wcześnie grał w Chelsea Londyn i Realu Madryt. W ubiegłym sezonie wraz z Bayernem zdobył potrójną koronę i strzelił zwycięską bramkę w finale Ligi Mistrzów. Wiele osób twierdzi, że gra zbyt samolubnie, wdaje się w niepotrzebne dryblingi i często przeszkadza drużynie. Ale dla mnie to absolutnie zawodnik napędzający grę drużyny. Nawet jak mu nie idzie robi różnicę i dlatego tak bardzo go lubię ;)

6 komentarzy:

  1. Witam jak zdobyłeś ten autograf :) p.s Usuń mój blog (Piłkarskiegrafy) bo zmieniłem adres ;) tutaj jest nowy
    http://kolekcjagrafow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autograf zdobyłam osobiście podczas Euro 2012 ;-)

      Usuń
  2. Woow! :) Gratuluję! Super zdobycz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje !!! ja mam jedynie PP :))

    OdpowiedzUsuń