czwartek, 31 października 2013

Ilkay Gundogan


Hej! Dzisiaj opisuje autograf zdobyty z wymiany - po raz kolejny bardzo dziękuję Indze :D Ilkay Gundogan to niemiecki piłkarz tureckiego pochodzenia, który gra dla Borussi Dortmund. Bardzo się cieszę z tego autografu, ponieważ mam duży sentyment do Borussii. Po pierwsze gra tam Kuba Błaszczykowski (no i wiadomo Piszczu i Lewy) ale Kuba do Niemiec wyruszył z Wisły Kraków a jaki mam stosunek do "Wisełki" wszyscy wiecie :D No i po drugie, kiedy zaczynałam interesować się piłką grał tam Ebi Smolarek. W związku z tym bardzo cieszy kolejny autograf od piłkarza tego klubu.

5 komentarzy:

  1. Moglbys mi wyslac jego adres
    banachwiktoria@wp.pl
    oczywiscie ja ci moge wyslac adresy innych pilkarzy
    bedze ci mega wdzieczna
    prosze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bym chciał jego adres
    też mam różne adresy
    bartlomiejpasiak@interia.pl
    Z góry wielkie dzięki
    wielka prosze

    OdpowiedzUsuń