sobota, 28 grudnia 2013

Andre Schurrle


Oj zaniedbałam bloga przyznaję! Bardzo mi smutno, że posty przystały pojawiać się regularnie ale przyczyna jest bardzo prozaiczna - brak autografów. Grudzień to miesiąc w którym przyszedł do mnie tylko jeden list ;/ szkoda, ale mam nadzieję, że w roku 2014 sukcesów będzie więcej! Czego też i wam, wszystkim kolekcjonerom serdecznie życzę! A tymczasem przedstawiam autograf z jedynej w tym miesiącu przesyłki. Zgodnie z hasłem, że liczy się jakość a nie ilość w sumie nie mam co narzekać, bo Andre Schurrle wyrasta na coraz większą gwiazdę. Obecnie zawodnik Chelsea i reprezentacji narodowej Niemiec ma na swoim koncie w tym sezonie 3 bramki strzelone w Premier League. Bardzo się cieszę, że mam jego autograf w kolekcji ;)

Jeszcze raz życzę spełnienia wszystkich marzeń i tych kolekcjonerskich i wszelkich innych w 2014 roku!
Afro21

10 komentarzy: