środa, 22 stycznia 2014

Olivier Giroud!

Hej! Dziś postaram się nie rozpisywać za bardzo bo autograf mówi sam za siebie. Jestem niezmiernie szczęśliwa, że dostałam trzy moje zdjęcia podpisane i to jeszcze z dedykacją. Giroud w tym sezonie podobnie jak cały Arsenal spisuje się bardzo dobrze i życzę im jak najlepiej :)


P.S Ostatnio na stronach kolekcjonerskich i facebookowych pojawiło się wiele dziwnych osób. Niestety sama zostałam przez jedną z takich osób oszukana. Uważam to za wyjątkowo niesmaczne i odrzucające traktować kolekcjonerów jako naiwniaków, żeby wydobyć od nich autografy i później je sprzedawać za duże pieniądze. Dlatego polecam ostrożność i konsultacje z innymi znanymi nam kolekcjonerami. Nie damy się oszustom!

9 komentarzy:

  1. Gratuluję ! Zazdroszczę Ci tego podpisu ;D Masz rację trzeba uważać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ;) co do oszustwa się zgadzam, sama raz zostałam oszukana ;/ na szczęście wszystko się wyjaśniło ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;) a najpewniejsze jest przeprowadzać tranzakcje z osobami majacymi blogi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje!!! Wspaniały podpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne gratulacje !
    Mega sukces ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratulacje!!! Fantastyczny autograf

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam wiem głupie pytanie ale jestem fanem AFC i bardzo bym chciał autograf OG12 :)?
    Czy podasz mi może adres na jaki pisałeś?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń