sobota, 1 marca 2014

Mesut Ozil


Hej!! Nadszedł nowy miesiąc więc przedstawia....stary autograf :p Stary, bo zdobyty jakoś pod koniec wakacji z wymiany. Ale jest to autograf od jednego z najlepszych zawodników ostatnich lat. MESUT OZIL! Obecnie pomocnik Arsenalu Londyn i reprezentacji Niemiec. Piłkarz, który swoją techniką potrafi przesądzić o losach spotkania, ale też czasami nie strzelić karnego :( Na początku obecnego sezonu czołowa postać Arsenalu, teraz jego gwiazda przygasła szczególnie po meczu Ligi Mistrzów z Bayernem. Nic jednak straconego i mam nadzieję, że przyniesie nam - fanom Arsenalu, wiele radości :)
Autograf jest oryginalny.

8 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    Zapraszam do mnie http://autografki-ewki.blogspot.com/
    Dodałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny piłkarz !
    Gratulacje !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję i zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wg mnie to właśnie dzięki Oezilowi Arsenal jest w czołówce PL ;p
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro mi...autgraf jest podróbką,miesiąc temu byłem w Londynie i zebrałem po jednym z treningów piłkarzy osobiście.W tym Oezila,bardzo się różni od mojego

    OdpowiedzUsuń