niedziela, 19 października 2014

Didier Drogba

Hej! Dzisiaj prawdziwa kolekcjonerska gratka! Kiedy dowiedziałam się, że Didier wraca do Chelsea od razu wywołałam jego zdjęcia i tylko czekałam, aż zacznie się sezon. Ostatecznie wysłałam swój list we wrześniu i niedługo potem dostałam odpowiedź!

Autografy kolekcjonuję już trochę czasu więc minął już moment kiedy każdy list, który do mnie przychodził cieszył mnie jak dziecko kiedy dostaje wymarzoną zabawkę. Ale tym razem było dokładnie tak! Ze szczęścia zaczęłam skakać po całym mieszkaniu. Ten autograf to jeden z najcenniejszych jakie mogłam sobie wymarzyć!

Wiem też, że ten autograf różni się od niektórych składanych przez Drogbę, ale z tego co rozmawiałam z innymi kolekcjonerami ma on dwa podpisy i czasami podpisuje się w jeden sposób, czasami w drugi a czasami obydwa naraz :D

Jedno zdjęcie jest na wymianę ale proszę o poważne oferty.

4 komentarze: