czwartek, 27 listopada 2014

Neymar


Hej! Ostatnio nie wiele miałam przesyłek w skrzynce stąd też mniejsza aktywność na blogu. Za to w tym miesiącu wysłałam kilkanaście listów i mam nadzieję, że wkrótce zaczną przychodzić odpowiedzi. Tymczasem przedstawiam wam autograf znanego wszystkim fantastycznego napastnika FC Barcelony - Neymara! Zdecydowałam się napisać do niego po raz drugi, ponieważ na niektórych forach kolekcjonerskich pojawiły się informację, że część wysyłanych przez Neymara autografów jest podrobiona. Faktycznie, autografy które dostałam teraz różnią się od tych sprzed pół roku jednak wciąż uważam, że skoro wszystkie te podpisy pochodzą z tego samego adresu to nikt nie może mieć pewności czy są one (wszystkie!) prawdziwe czy nie. Na tym też polega kolekcjonowanie autografów, że pewność czy to oryginał czy nie masz tylko wtedy, kiedy zbierzesz podpis osobiście.
Kończąc ten przydługi wywód bardzo się cieszę, że te podpisy trafiły do mojej kolekcji ;)


6 komentarzy:

  1. Gratuluję ;) Według mnie dalej to oryginały, lecz Neymar nie podpisuje się już tak starannie skoro każdy dzieciak ma jego adres i do niego pisze, co wiąże się z tym, że codziennie musi wiele czasu spędzać na podpisywaniu. Dziwię się, że jeszcze odpisuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. A można dostać adres do Niego <3

    OdpowiedzUsuń