piątek, 13 lutego 2015

David Silva


Dzisiaj przedstawiam autograf Davida Silvy - pomocnika reprezentacji Hiszpanii i Manchesteru City. Od dłuższego czasu próbowałam zdobyć ten podpis i w końcu jeszcze przed świętami (nie bez przygód) udało się :) 
W niedzielę opublikuję autograf który dostałam wczoraj. Absolutna bomba! Wciąż nie mogę w to uwierzyć...także sprawdzajcie nowy post :D

Jak widzicie wprowadziłam trochę zmian na blogu - mam nadzieję, że na lepsze. Jak wam się podoba? Macie może jakieś uwagi/sugestie?

8 komentarzy:

  1. Gratulacje, zapraszam do mnie i pozdrawiam
    http://rb-rafal-autographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę bardzo ;) Od dłuższego czasu gram z tatą w fifę 2014 i Silva stał na bramce bo Casillas dostał czerwoną kartkę :D Przepuścił karnego ;)
    U mnie Doda ;)
    autografy-patrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello.My first comment to you.
    Your blog is Wonderful!
    I’m looking forward to next updates in your blog.

    OdpowiedzUsuń