poniedziałek, 13 lipca 2015

Andrij Szewczenko


Hej! Dzisiaj obiecany autograf od kolejnego zdobywcy Złotej Piłki. Szczerze mówiąc nie sądziłam, że autograf od właśnie tego zawodnika znajdzie się w mojej kolekcji. Tym bardziej nie mogłam uwierzyć, kiedy przyszła do mnie koperta z podpisanymi zdjęciami Szewczenki! To jeden z moich ulubionych piłkarzy i jeden z pierwszych o których usłyszałam, kiedy zaczynała się moja przygoda z piłką. Myślę, że każdy z nas pamięta Szewczenkę chociażby z finału Ligi Mistrzów, kiedy zatrzymał go Jerzy Dudek. Dla mnie to najcenniejszy autograf w mojej kolekcji! :D

Autograf zdobyłam pisząc na adres prywatny, który nie jest na wymianę, więc proszę nie pytajcie mnie o to. Jeden podpis już wymieniłam ale być może zdecyduję się wymienić jeszcze jedno zdjęcie. Jednak liczę na naprawdę poważne oferty.


5 komentarzy: