środa, 4 września 2013

Fernando Torres


Hej! Z okazji 5000 wyświetleń dzisiaj jedna z perełek mojej kolekcji. Kiedy otrzymałam kopertę z podpisanymi zdjęciami z radości zaczęłam skakać po całym domu. A to wszystko dzięki Fernando - jednemu z najlepszych piłkarzy świata. El Nino to przede wszystkim legenda Atletico Madryt w którym rozegrał ponad 200 spotkań. Kolejnym przystankiem w karierze był dla niego Liverpool dla którego strzelił ponad 60 bramek! Obecni reprezentuje Chelsea Londyn. I choć wiele osób uważa, że najlepszy czas za nim wciąż imponuje swoją grą. W niedawnym meczu o Superpuchar Europy strzelił fantastyczną bramkę. Ma na swoim koncie mnóstwo tytułów. Ten autograf to absolutny TOP moich zbiorów. Autografy są dwa w związku z tym jestem skłonna za jeden się wymienić. Ale liczę tylko na POWAŻNE propozycje (czyli nie wymienie się za np. zawodników z polskiej ekstraklasy)
Bardzo serdecznie wszystkim dziękuje za te 5000 jak i za wszystkie komentarze! Trzymajcie się ciepło!!


Hi! It is already 5000 entrances to my blog! Thank you so much. Because of that, I present one of the best autographs in my collection. When I got an envelope with these signed photos I started jumping around my house. And it was because of Fernando - one of the best footballers in the world. El Nino is the legend of Atletico Madrid, he played in Liverpool and now he plays in Chelsea. His play is still impressive. His autograph is absolutely on the TOP of my collection. I have two photos so I may exchange one of them but I am waiting for SERIOUS offers. Thank you so much for reading my blog!

8 komentarzy:

  1. Miałem okazję spotkać go na żywo ;d

    Gratuluję!

    http://autografy-voodoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ;)
    wg mnie Nando aktualnie nie jest jednym z najlepszych, ale zrobił niesamowite postępy w Chelsea przez rok, myślę że to Rafa tak na niego wpłynął ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ! Zapraszam do mnie : http://autografybartkaikuby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. podasz mi adres na który wysłałaś prośbę o autograf Torresa? :)
    inszaaaa@gmail.com
    Byłabym bardzo wdzięczna!
    Pozdrawiam!
    inszaaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tez moglbys mi wyslac adres torresa
    banachwiktoria@gmail.com
    Chcialabym miec jego autograf ale nigdzie nie moge znalesc adresu
    Bede ci bardzo wdzieczna
    Prosze

    OdpowiedzUsuń