wtorek, 17 września 2013

Łukasz Piszczek


Hej! Ostatnio z powodu kłopotów z internetem nie miałam szans dodawać nowych postów. Jednak sieć wi-fi to super sprawa i dlatego dzisiaj mogę zaprezentować wam kolejny autograf z mojej kolekcji. Pochodzi on z wymiany z Kubą ;) Łukasz Piszczek czyli popularny "Piszczu" to kolejny przedstawiciel Polskiej Trójki z Dortmundu. Niestety, obecnie przechodzi rehabilitacje po operacji której musiał się poddać po ostatnim sezonie. Życzę mu jak najszybszego powrotu do zdrowia! Jest dla mnie jednym z najlepszych obrońców świata a na pewno najlepszym polskim obrońcą od wieeeelu lat.

5 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję!
    Bardzo miły i skromny człowiek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ! Jego autograf to marzenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej pisze z tobą o wymiane Kuby Błaszczykowskiego za Benzema mam pytanie czy chciała byś jeszcze się wymienić za Lewego i Piszczka mój e-mail neymar@onet.pl

    OdpowiedzUsuń